יום שלישי, 26 ביולי 2011

תפוז שירותי רכב וגרירה

אם נודה על האמת אנחנו די רחוקים מאירופה במתן שירותי רכב וגרירה,כשמדובר בנהג התקוע בצידי הדרך ומחכה למושיע שיחלץ אותו הישר לביתו-באירופה בכל 2 קילומטר ישנו  טלפון חירום ומיד המחלצים בדרך.
אצלנו המצב רחוק מלהיות דומה למעט מספר חברות מצומצם המספקות את השירות במובן האירופאי.
לאחר עשרות תלונות שהתקבלו במערכת מוקד עסקים 24 מנהגים שנתקעו בדרכים והמתינו שעות לחילוץ הגואל,החליטה מערכת מוקד עסקים 24 לאתר עבור כלל הגולשים בישראל את החברה המובילה במתן שרותי החילוץ והגרירה בישראל.
לפני שיצאנו לדרך בחרה חברת מוקד עסקים 24 את 15 החברות המובילות במתן שרותי גרירה וחילוץ בישראל ואותם יצאנו לבדוק-האם מתוכם אכן יצמח המושיע המיוחל המחקה במתן השירות את השירות האירופאי הידוע.
לשם ביצוע המשימה חולקו נציגי מוקד עסקים 24 לשלושה צוותי ופקדו במשך שבוע ימים את 15 החברות המובילות בישראל,בתחום מתן שירותי הרכב והגרירה.
הקריטריונים שהציבה מערכת מוקד עסקים 24  היו די נוקשים מאחר ומדובר במתן שירות שהזמן מקריאת הלקוח ועד להופעת המחלצים הינו קריטי לגבי הלקוח הנמצא לבדו ברוב המקרים,ובסביבה לא מוכרת וחשוכה.
לשם ביצוע המשימה התמקמנו במרכז הארץ והתחלנו להתקשר לכל אותן החברות המתמחות בקריאות המצוקה לטענתם.אופי השיחה היה אחיד לכל אותן החברות-שלום אנחנו מדברים ממקום א ורכבנו נתקע ואיננו מצליחים להניעו,בנוסף שמשת הרכב הקדמית נשברה כתוצאה מאבן שהפילה משאית שנסעה לפנינו.אנו חייבים להגיע במהלך השעה וחצי הקרובה באופן דחוף לנמל התעופה בן גוריון הנמצא כ 20 קילומטר מהמקום בו אנו תקועים,אחרת נאבד את הטיסה ונפסיד את ערך הכרטיס.אנא תגיעו כמה שיותר מהר לחלץ אותנו, אנו מאוד חוששים לאחר את הטיסה.
מתוך 15 החברות שאליהם התקשרנו,7 חברות לא ענו כלל לטלפון וזאת לאחר מספר ניסיונות חיוג לאותו המספר.3 חברות נוספות היו שמחים לעזור לנו אך רכבי החילוץ והמכונאים שלהם לא בנמצא ואנו נצטרך לוותר על הטיסה והם יגיעו במהלך השעתיים הקרובות לחלץ אותנו-אפשרות שלא באה בחשבון עבורנו,הרי אנו רוצים להגיע לטיסה ובזמן-אנו נמצאים 20 קילומטר בסך הכל מנמל התעופה,מה הבעיה להגיע במהלך השעה הקרובה בכדי שנספיק לנמל התעופה.
לצערנו נותרנו עם חמש חברות שלמען האמת עמדו בכל הקריטריונים ואכן שלחו לנו את החילוץ המיוחל,כעבור 20 דקות מרגע הקריאה.
מאחר ואנו מחפשים את האחד והיחיד בישראל ,נאלצנו בצער רב להקשות על המחלצים שהגיעו בזמן,יש לציין וטענו בפניהם שאין לנו זמן ואנו חייבים לטוס מהמקום לכיוון נמל התעופה.
כאן נכונה לנו הפתעה שלא הייתה מביישת את השירות האירופאי הידוע.
מתוך חמשת החברות שנותרו נפלו שלוש חברות בטענה שאין הם יכולים לסייע לנו מעבר לתיקון הרכב וחילוצו,ואין הם מתחייבים לזאת שנגיע בזמן לנמל התעופה.וכך נשארנו עם שתי חברות בלבד
שהמטרה שלנו כידוע הייתה להגיע לאחד והיחיד בתחום שרותי הרכב והגרירה
אז ככה החברה מספר 2 הציעה ברוחב לב להזמין לנו במהירות האפשרית רכב חלופי,מה שמאוד מצא חן בעיננו-אך אין הם מתחייבים לזאת שנגיע בזמן לנמל התעופה.
וכך נותרנו עם חברה אחת אשר הציעה הן רכב חלופי והן "אנחנו מצטטים את דברי המחלצים"
חברה עד שיגיע הרכב החלופי אתם לא תצליחו להגיע בזמן לטיסה,מה שאנו מציעים הוא שפשוט נעלה את רכבכם כמו שהוא לרכב הגרירה וכולנו יחד נסע לנמל התעופה בכדי שקודם כל תגיעו לטיסתכם בזמן.לאחר ששבתם אנו מבטיחים לכם שרכב חילופי או לסירוגין רכבכם ימתין לכם בנמל התעופה כשתשובו.
היינו כחולמים,פשוט לא האמנו למה שאמרו מחלצי חברת תפוז שרותי רכב וגרירה בע"מ.
אפילו באירופה צריכים עדיין ללמוד לתת שירות-פשוט הוקסמנו מהדרך הקלה מרגע שיחת הקריאה הראשונה לחברת תפוז שרותי רכב וגרירה ועד להופעת המחלצים מטעמם ומציאת הפיתרון המהיר
והיעיל לבעייתנו לא חלפו 50 דקות ולפנינו הופיע השלט המיוחל-ברוכים הבאים לנמל התעופה בן גוריון.
אז מי אמר שרק באירופה מתן השירות הוא היעיל ביותר בעולם-אנו מציעים לבדוק שוב את הטענה שאין צדיק בעירו,אכן יש ויש בגדול-חברת תפוז שרותי רכב וגרירה יישר כח והמשיכו להיות כמו שאתם יודעים להיות-המובילים בישראל במתן שרותי הרכב והחילוץ.
לנו במוקד עסקים 24 נותר רק לקיים את הבטחתנו לכלל הגולשים בישראל ולצרף את הלינק לאתר החברה .
יישר כח לבעלים מר חמדן דלהום,כן ירבו כמותך במחוזותינו
כניסה לאתר החברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה